Bij het begin beginnen…

slinger

Met Hiep en Hoera willen Merike en ik graag een plek creëren waar je alle informatie rond kinderfeestjes kunt vinden. Ik zal vooral gaan bloggen over de creatieve kant van feestjes, hoe geef je een feestje vorm. Daarvoor zal ik thema’s gaan uitwerken om jullie ideeën te geven van wat je zoal zou kunnen doen. Maar voordat ik daarmee ga beginnen zijn er natuurlijk heel veel dingen die op alle feestjes van toepassing zijn en aangezien ik nogal dol ben op lijstjes wilde ik als eerste post maar eens een lijstje maken van alle verschillende onderdelen waaruit een feestje kan bestaan.

de uitnodiging
de traktatie
de verjaardagsmuts
de slingers
de taart
het feestje:
de aankleding
het eten
de activiteiten
verkleden
goodiebags

Aan de hand van bovenstaand lijstje zal ik ideeën gaan geven en natuurlijk kun je er een aantal uitkiezen of allemaal. Ik zal laten zien hoe je zelf dingen kunt maken (of kunt kopen) zodat je helemaal zelf je budget kunt bepalen.

Veel voorpret,

Anne

Een tip: begin alvast met het sparen van wc rolletjes 😉

Geef een reactie

