Aan de slag

Nu hebben we het prinsessen- / ridderthema gekozen, hoe gaan we nu verder?

Als ik voor studio kisa (handgemaakte verjaardagsmutsen en traktaties, check http://www.studiokisa.nl) een nieuwe opdracht krijg voor een thema waarmee ik nog nooit eerder iets gedaan heb, maak ik altijd eerst een lijstje met trefwoorden. In dit geval kan dat zijn:

ill aan de slag

Vervolgens maak ik combinaties van de trefwoorden met onderdelen die ik voor mijn feestje nodig heb. Bijvoorbeeld uitnodiging prinses en ga ik zoeken in Google. Alle beelden die mij aanspreken zet ik op een pinboard op pinterest. Zo ontstaat er een beeld van hoe ik wil dat het feest er uit zal gaan zien.

Voor het prinsessen/ridderthema heb ik verschillende borden gemaakt op onze pinterestpagina: https://nl.pinterest.com/hiephoera0417/

Veel inspiratie!

Anne

Zijn deze trefwoorden wat jou betreft een beetje standaard en kun jij betere woorden bedenken? Ik hoor het graag!

Geef een reactie

