De verjaardagsmuts

verjaardagsmuts dinosaurus

 

Eigenlijk is het mijn mening dat een verjaardagsmuts niet mag ontbreken op een verjaardag, toen ik zelf kind was maakte mijn vader elk jaar voor mij een speciale muts en dat was toch wel echt een hoogtepunt van de dag. Met mijn  verjaardagsmuts op voelde ik me echt super speciaal.

Niet zo heel gek dat ik jaren later een bedrijf in verjaardagsmutsen begon. In eerste instantie maakte ik alleen mutsen voor mijn eigen kinderen en ik merkte dat twee keer per jaar een muts maken niet genoeg is 😉 ik wil graag meer kinderen dat speciale gevoel geven dat die dag helemaal van hun is.

Ook merkte ik een extra voordeel waar ik nooit zo over had nagedacht. Mijn oudste zoon is vandaag, de dag voor Sinterklaas jarig. Vaak werd het sinterklaasfeest op school op zijn verjaardag gevierd (of alle kinderen waren al erg opgewonden voor de dag erna). Wanneer hij dan met zijn verjaardagsmuts het schoolplein op liep was Sinterklaas even vergeten en ging alle aandacht even naar de verjaardag van mijn zoon. Superfijn voor hem want feestdagen zijn niet de makkelijkste dagen om jarig te zijn.

Ook voor verjaardagsmutsen geldt dat je het zo gek en ingewikkeld kunt maken als je zelf wilt.Oop onze pinterest pagina hebben we weer heel uiteenlopende voorbeelden bij elkaar gezocht en natuurlijk is er ook veel keus op mijn eigen site studio kisa.

One thought on “De verjaardagsmuts

  1. Pingback: Prinsessen- en riddersfeest: een overzicht | Hiep en Hoera

Geef een reactie

