Traktatietip: view-master eend met een verborgen functie

EEND VIEWMASTERMijn zoon wordt eind deze maand twee jaar. En dan gaat er natuurlijk getrakteerd worden op het kinderdagverblijf. Maar ja, waarop dan? Dit jaar liep ik heel toevallig tegen een topcadeautje aan: een view-master eend met een lampje dat zorgt voor een heuse diavoorstelling.

Hoe ik achter de verborgen functie kwam? Nou zo. In december deed ik gehaast boodschappen bij de Action. Ik had nog wat kerstcadeautjes nodig en gooide – zonder echt goed te kijken wat ik nou eigenlijk kocht – gehaast wat in mijn mandje. Ik koos op prijs (89 eurocent) en het oog: het view-master eendje zag er allerschattigst uit.

Lees ook: Met een stoelkroon maak je binnen no time van je stoel een verjaardagstroon!

Thuis snel het cadeautje ingepakt en mee naar de kerstviering bij mijn ouders genomen. Daar werd het vol enthousiasme uitgepakt en bewonderd door mijn nichtje. Zij zag dat er een klein schakelaartje op de achterkant zat en deed hem aan. Ze zwaaide wat met het eendje in de rondte toen ik een schijnsel zag opdoemen. We haalden het eendje dichterbij de muur en zagen een zebra verschijnen en klikten op de knop van de view-master en zagen alle dieren een voor een voorbijkomen. Zo ontzettend leuk bedacht: je eigen diavoorstelling in huis en iedereen kon meegenieten!

Dia Zebra

Nu moet ik nog iets verzinnen om de eendjes leuk te presenteren. Daar kom ik op een later moment deze maand op terug. Nu eerst twintig eendjes halen.

View-master eend, geschikt vanaf 18 maanden, 0,89 cent bij de Action

Merike

 

 

 

3 thoughts on “Traktatietip: view-master eend met een verborgen functie

  1. Pingback: Trakatatietip: view-master eend, het uitdelen | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Hiep en Hoera! 1oo blogs! | Hiep en Hoera

  3. Pingback: Blogs met een gouden randje | Hiep en Hoera

Geef een reactie

