Wat handig! Een digitaal cadeaulijstje

Digitaal lijstjeHeb jij dat ook altijd? Maak je keurig een cadeaulijstje en net op het moment dat een vriendin vraagt: wat je wilt hebben voor je verjaardag, is het lijstje zoek! En met geen mogelijkheid kun je je bedenken wat er ook alweer op stond en kom je niet verder dan: ‘doe maar een lekker crèmmetje’.

Nu kreeg ik laatst een mailtje van een vriendin met een uitnodiging voor de verjaardag van haar dochter en bij de uitnodiging zat een link naar www.lijstje.nl Ook zaten in de mail de benodigde wachtwoorden om op het specifieke lijstje van haar dochter te komen. Ik naar lijstje.nl, inloggen en voilà: een hele lijst met cadeaus (plus een link naar de (web-)winkel waar het te bestellen of te koop is). Cadeau uitzoeken en klaar is kees. Als je aangeeft welk cadeau je koopt, wordt ie meteen van de lijst gehaald, zodat je niet met meerdere mensen met hetzelfde presentje op de proppen komt.

Wat een uitkomst is dit. Zo’n digitaal lijstje wil ik ook voor de tweede verjaardag van mijn zoon opstellen. Op het moment dat mij een cadeau te binnen schiet, kan ik het meteen invoeren en opslaan. En het fijne is dat als ik bijvoorbeeld in het lijstje ‘houten gereedschapskist’ intypte er meteen meerdere (web-)winkels oppoppen die aangeven dat het product bij hen te koop is, waardoor je meteen de goedkoopste optie kunt aanklikken. Opslaan en kaar.

Overigens: het verdient wel de aanbeveling om snel iets van het lijstje te halen als je hem hebt ontvangen, want hoe eerder je bent, hoe ruimer de keuze.

Veel plezier bij het opstellen van een digitaal lijstje!

Merike

 

 

2 thoughts on “Wat handig! Een digitaal cadeaulijstje

  1. Pingback: Vier tips voor het opstellen van een verlanglijstje | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Wat vind jij? Wel of geen verlanglijstje? | Hiep en Hoera

Geef een reactie

