Handig! Een cadeau dat door de brievenbus past!

BrievenbusStel: je kind is uitgenodigd voor feestje, maar hij of zij kan niet. Toch wil je de jarige verrassen met een cadeautje. Dan kun je Busmus inschakelen. Cissy Schaap is de vrouw achter deze webwinkel die alleen maar cadeautjes verkoopt en verstuurt die precies door de brievenbus passen. Cissy: ‘De piratenvlieger bijvoorbeeld doet het heel goed. Het is een klein geschenk en biedt groot plezier voor allerlei leeftijden, voor jongens én meisjes en voor alle seizoenen te gebruiken.’

Wat een superleuk idee, cadeautjes die door de brievenbus passen. Hoe ben je op het idee gekomen?
Een goede vriendin van mij heeft de Busmus.nl opgericht en ik heb de webshop vier jaar later overgenomen. We kwamen op dit idee omdat ik zelf sieraden maak en zij vond het een goed idee dat ik de sieraden via de webshop zou verkopen. Dit bleek ontzettend lastig, onder andere om te fotograferen, dus mijn sieraden zijn helaas nog niet te vinden op busmus.nl, maar ik maak wel sieraden op verzoek.

Je vertelde dat de piratenvlieger het goed doet, welke cadeautjes voor kinderen zijn nog meer populair?
1) Een houten pop om te verkleden (Best Toy Award)
2) Coole pleisters in een stoer blikje (nu meer voor jongens, maar voor meiden volgt binnenkort)
3) de DIY knutsel je knuffeluil

Waar let je -naast dat het cadeau door de brievenbus moet passen- nog meer op bij het samenstellen van het assortiment. 

Behalve dat het ideaal is dat de cadeautjes door de brievenbus passen zodat niemand thuis hoeft te zijn, let ik ook op afwisseling in het assortiment. Er staan nu nog veel meidendingen op, maar we zoeken continu nieuwe producten.

Hoe ver van te voren moet ik bestellen?
In principe bestel je vier werkdagen van te voren (op zondag en maandag is er geen post), maar als je bij bijzonderheden aangeeft dat je het pakketje eerder wilt laten bezorgen, dan doe ik mijn uiterste best om dit zo snel mogelijk te laten bezorgen. Als het in omgeving Haarlem is, stap ik met hetzelfde gemak op de (bezorg)fiets!

Geef een reactie

