Een kijkje achter de schermen

12625733_10207291532920652_122128928_n

Foto: Studio Kisa

Vandaag wil ik jullie graag een kijkje achter de schermen geven, hoe werkt dat nou zo’n ontwerpproces? Eerst moet je een idee hebben, inspiratie kan uit de meest onverwachte hoeken komen. In dit geval was het de lievelingsknuffel van het zoontje van Merike. Hij is bijna jarig en ik wilde graag iets voor hem ontwerpen waar hij heel blij van zou worden. Het begon dus met een foto die Merike mij stuurde:

Apie

Dit is Aap een superzachte knuffelaap, wat een schatje. Niet heel moeilijk om mee aan de slag te gaan want ik vind hem hartstikke leuk.

Eerst maak ik een schets, die ik daarna overtrek in de computer, waarna ik hem inkleur, ik probeer een paar kleurvariaties uit tot ik helemaal tevreden ben.

collage

Wanneer ik tevreden ben met het eindresultaat, ga ik hem uitsnijden, officieel is Aap zwart, maar dat vind ik erg hard daarom kies ik heel donkerbruin voor zijn vacht.

12583944_10207291522400389_996379885_n

En dit is het eindresultaat, benieuwd waarvoor ik hem allemaal ga gebruiken? Houd dan goed ons blog in de gaten, want hij komt vast en zeker nog een paar keer voorbij.

Anne

Deel 2 vind je hier.
Deel 3 hier.

3 thoughts on “Een kijkje achter de schermen

  1. Pingback: Een kijkje achter de schermen (deel 2) | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Een kijkje achter de schermen (slot) | Hiep en Hoera

  3. Pingback: Het circus verlaat de stad | Hiep en Hoera

Geef een reactie

