Hiep en Hoera ontmoet Hartenlust

PicMonkey Collage

Op zoek naar ideeën voor ons circusthema kwamen we terecht bij hartenlust, wat een leuke webwinkel! En eigenaresse Lotte had de aankleding voor een circusfeestje al helemaal voor ons uitgewerkt 😉 . Hoog tijd dus om nader kennis te maken.

Zou je jezelf even voor willen stellen?
Ik ben Lotte, 32 jaar, moeder van drie lieve kids en echtgenote van een lieve man 😉

Hoe ben je op het idee voor hartenlust gekomen?
Ik ben drie jaar geleden gestopt met mijn baan in de uitvaartwereld om volledig bij mijn kids te zijn. Na een tijdje wilde ik toch weer eens wat voor mezelf gaan doen en ben ik wat kraamcadeautjes gaan maken. Dat werd aardig populair en ik startte er een webshop voor.
Toen vroeg iemand mij of ik niet eens een taart wilde maken. Waarom niet, dacht ik nog. Dat werd binnen een aantal maanden zo populair dat ik besloot om een opleiding te volgen (PME) en na een half jaar had ik mijn drie certificaten behaald.
Inmiddels is de shop aardig uitgebreid met feestartikelen en cadeautjes. De webshop wordt veel bezocht en ik krijg een hoop leuke taartopdrachten.

Love my job!

Hoewel je producten allemaal met elkaar te maken hebben zijn ze toch heel divers, heb je een favoriet? Maak je bijvoorbeeld het liefst taarten? Of naai je liever een kroon?
Omdat het zo divers is, heb ik een hoop afwisseling in mijn werk. Ik doe eigenlijk alles even graag. Zou ik alleen taarten of alleen kroontjes maken,
dan zou het me gaan vervelen vrees ik, dus het is een perfecte afwisseling. Bovendien vind ik het ook erg leuk om mijn webshop up to date te houden.
En het bedenken van nieuwe ideeën is ook heerlijk natuurlijk!

Is er een bestelling die je  in het bijzonder is bijgebleven?
Ik moest eens een bruidstaart gaan afleveren, maar de opdracht was met een tussenpersoon geregeld en ik had dus niet direct met het bruidspaar gesproken.
Toen ik op de afgesproken datum (17 oktober) bij het huis aankwam, hingen er grote vlaggen buiten met just maried, 15 oktober…
Ik kreeg het ontzettend warm natuurlijk, want ik dacht dat ik het verkeerd had gedaan!
Uiteindelijk bleek dat het huwelijksfeest gewoon een paar dagen later plaats vond…

Welk thema is het meest populair? En welke is jouw persoonlijke favoriet?
Het populairste thema is ongetwijfeld al een tijdje Frozen  Het aantal Frozentaarten dat ik gemaakt heb is inmiddels niet meer op twee handen te tellen 😉
Mijn persoonlijke favoriet is het Pink & Gold thema. Ik gebruik thema’s om het de mensen gemakkelijk te maken alles in een keer te vinden.
Ik bied ook niet het standaard Frozen-bekertje aan of een bordje met Mickey erop, maar meer ‘in de stijl van’ zodat je het voor meerdere thema’s zou kunnen gebruiken.

Het Circusthema!

!cid_C7460F26-196A-4438-88FA-6CD43630ED41@home

One thought on “Hiep en Hoera ontmoet Hartenlust

  1. Pingback: Het circus verlaat de stad | Hiep en Hoera

Geef een reactie

