Een kijkje achter de schermen (slot)

kian 5

Foto: Studio Kisa

 

De afgelopen weken gunde ik jullie een kijkje achter de schermen bij Studio Kisa: hoe komt een nieuw thema nu eigenlijk tot stand? Dat liet ik je in drie delen stap voor stap zien.
Deze keer werkte ik trouwens wel in omgekeerde volgorde, normaal gesproken maak ik altijd eerst de muts (Studio Kisa startte ooit als verjaardagsmuts.nl namelijk).

Apenknuffel als uitgangspunt
Deze keer begon ik met de apenknuffel van het zoontje van Merike zoals jullie hier hebben kunnen lezen. Daarna liet ik jullie meekijken naar hoe de circusfamilie steeds een stukje groter werd (hier) en hoewel dit de slotaflevering is in deze serie heb ik zo het vermoeden dat er nog wel wat familieleden bij gaan komen, ideeën zijn er in ieder geval genoeg.

Dit keer was de muts trouwens als allerlaatste aan de beurt, maar wat is hij leuk geworden!

PicMonkey Collage

Dat je met één ontwerp veel kanten op kunt zie je in bovenstaande collage, zo heb ik er uitnodigingen mee gemaakt, verschillende slingers, prikkertjes & labels, een hele mooie muts en ook 6 simpele versies van de muts leuk voor de gasten. Met als klap op de vuurpijl natuurlijk de caketopper die gisteren al een glansrol had op ons blog.

Aan de slingers kunnen ook nog woorden als hiep hiep hoera en namen worden geregen, een compleet feestpakket dus!

Dit was alweer de laatste. Hopelijk vonden jullie dit kijkje achter de schermen de moeite waard. Ik vond het in ieder geval heel erg leuk om deze serie te ontwerpen.

Anne

2 thoughts on “Een kijkje achter de schermen (slot)

  1. Pingback: Het circus verlaat de stad | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Een kijkje achter de schermen | Hiep en Hoera

Geef een reactie

