Trakatatietip: view-master eend, het uitdelen

EEND VIEWMASTERZoals jullie eerder hebben kunnen lezen, was ik mega-enthousiast over de view-master eend. Wat een gaaf dingetje mét een verborgen functie (als je het nog niet hebt gelezen, hier vind je het verhaal).

Enfin. Ik besloot dat mijn zoon voor zijn tweede verjaardag op deze eendjes ging trakteren op het kinderdagverblijf. Maar hoe moest ik ze leuk presenteren? De verpakking was ver van aantrekkelijk, dus dat was geen optie. Maar: ik moest de geheime schakelaar wel duidelijk maken aan de ouders, want die maakte het juist zo leuk.

Dus besloot ik de eendjes in een vierkant doosje (gewoon een waar normaal gesproken een kaartspelletje in zit) te stoppen, die te beplakken met knaloranje papier (waar een soort van golfjes op stonden waardoor het leek alsof de eendjes aan het zwemmen waren) en aan de eendjes kaartjes te hangen met de benodigde instructies. Bij de HEMA vond ik van die handige labelkaartjes met touw.

Van de tekst maakte ik het volgende:

Hoi! Deze viewmaster is voor jou omdat ik twee ben geworden. Ik vind hem zo leuk, omdat aan de achterkant een ‘geheime’ schakelaar zit. Als je die aandoet verschijnt er een diavoorstelling op de muur.

In de doos zette ik een stokje met een ballontekstje (ook bij HEMA te koop) met de mededeling dat mijn zoon twee was geworden. Zo kon iedereen meteen zien dat hij jarig was.

De leidsters waren net als ik superenthousiast en vertelden de volgende dag dat ze het eendje meteen hadden uitgeprobeerd. Maar, ik maakte me ook zorgen: ik zag een instructiekaartje vertrapt op de grond bij de jassen liggen. Nu maar hopen dat ze de schakelaar uit zichzelf gevonden hebben…

Traktatie viewmaster-eend

 

 

 

 

|

 

One thought on “Trakatatietip: view-master eend, het uitdelen

  1. Pingback: Partytime: spring is in the air! | Hiep en Hoera

Geef een reactie

