De tuinmuts versie 2.0

Hoofdfoto

Een van de mooiste mutsen die ik voor mijn eerste collectie voor StudioKisa maakte was er een met als thema de tuin. Het bleek ontzettend lastig om deze muts goed op de foto te zetten. Het is dan ook nooit een van de best verkopende mutsen geworden.

collage muts 1De klassieke tuinmuts die ik een paar jaar geleden voor StudioKisa ontwierp.

Het lollyboeket dat ik laatst voor Hiep en Hoera maakte gaf mij opeens inspiratie voor een nieuwe versie van deze klassieker, een versie 2.0 zeg maar.

bloemencollageIn mijn nieuwe versie zijn de kleuren een stuk feller, de details groter en het nieuwe ontwerp is een stuk uitbundiger.

Ik bedacht een paar basisvormen voor de bloemen. Die sneed ik in verschillende maten uit verschillende kleuren papier en daarmee maakte ik een heleboel verschillende bloemen. Er is geen enkele bloem exact hetzelfde dat betekent dat ook alle mutsen verschillend zijn.

tuinmuts nieuw
Het eindresultaat, in basis hetzelfde idee maar in uitvoering totaal anders.

Nu ben ik heel benieuwd welke versie vind jij het leukst?
De klassieker of de versie 2.0?

oud versus nieuw

Laat het me weten door een reactie te plaatsen.

Anne

2 thoughts on “De tuinmuts versie 2.0

  1. Pingback: Partytime: spring is in the air! | Hiep en Hoera

Geef een reactie

