Nieuwe gastblogger: Marian van Mijn Gekkegeit

Logo-Mijngekkegeit HIEP EN HOERA
Supertrots zijn wij om Marian van speelgoed en hebbedingen webwinkel Mijn Gekkegeit aan onze lijst van gastbloggers te mogen toevoegen! Waarschijnlijk ken je haar al, want ze heeft al een aantal keer cadeautips gegeven. Vanaf nu doet ze dat bij elk thema. Hartelijk welkom bij Hiep en Hoera, Marian. Ze stelt zich aan de hand van een paar vragen aan je voor.
Wie ben je?
Ik ben Marian en woon in Raalte. Acht jaar geleden zijn wij van het westen van het land naar het oosten van het land verhuisd. Ik heb twintig jaar voor de klas gestaan op een lagere school in Amsterdam. Dat heb ik altijd met veel plezier gedaan. Toen ik ging verhuizen wilde ik eerst mijn gezin op de rit zetten en omdat ik gek ben op speelgoed en gekke dingen begon ik Mijn Gekkegeit. Dat liep zo goed dat ik niet meer als lerares ben gaan werken.
Wat is de gedachte achter Mijn Gekkegeit?
De gedachte is dat je iets voor jezelf kan kopen en voor je kind. Alles wordt met mooi papier ingepakt. Briefje en een klein cadeautje erbij. Het moet een feest zijn om je cadeautje uit te pakken.
Hoe vier je zelf je verjaardag en die van je kinderen?
Altijd met vrienden en familie, taart eten, cadeautjes uitpakken en daarna met zijn allen eten. Leuke spelletjes voor de kinderen organiseren of met zijn allen varen in een bootje.
Wat geef je je eigen kinderen graag op hun verjaardag?

Speelgoed waar zij iets mee kunnen doen, zoals Kapla, knutselspullen, bouwpakketten, maar ook buitenspeelgoed. Strijkkralen zijn wij ook gek op, maar nu er zoveel keus is … moeten we wel eens stemmen, haha!

Geef een reactie

