StudioKisa in de stad

quentin2

Foto: Studio Kisa

 

Vandaag beginnen we alweer aan de 5de week van ons thema in de stad. En ik realiseer me dat ik nog niks van StudioKisa heb laten zien. Een blog dus vandaag met ontwerpen die ik de afgelopen jaren heb gemaakt die wat mij betreffen prima bij het thema stad passen.

uITNODIGING

Toen Kian 7 werd gaf hij een auto feestje in de verkeerstuin. Daar maakte ik mooie uitnodigingen voor. Natuurlijk een muts, slinger en leuke traktaties.
(op dit moment staan deze artikelen nog niet in mijn webshop, maar dat gaat op korte termijn wel gebeuren)

Kian 7 jaar

kisadesign originals

Wel in mijn webshop StudioKisa vind je een leuke brandweerauto en een trein.

quentin

Voor een vriendje van Kian ontwierp ik ooit deze echte stadsmuts. Momenteel ben ik druk bezig dit ontwerp uit te breiden met een slinger en traktaties en dan zullen die ook online komen.

 

Anne

One thought on “StudioKisa in de stad

  1. Pingback: We swingen de stad uit! | Hiep en Hoera

Geef een reactie

