Je bent uitgenodigd op de boerderij

boerderij-diertjes kaartje2goUitnodiging van kaartje2go

Heerlijk zo’n vers thema, we mogen weer allemaal nieuwe ontdekkingen doen en nieuwe dingen uitproberen. Bij zo’n klassiek thema als op de boerderij begin ik vandaag daarom graag met waar elk feest mee begin.

Met: de uitnodiging!

Hoe leuk is het om de voorpret alvast te vergroten met uitnodigingen die helemaal bij het thema passen? zo komen de gasten al helemaal in de stemming. Met mijn eigen kinderen maak ik altijd graag uitnodigingen in het thema van hun feestje, nu hebben ze helaas nooit om een boerderijfeestje gevraagd dus ik kan niks uit eigen keuken laten zien. Maar ik heb wel weer een heleboel leuke uitnodigingen op internet gevonden.

collage1boerderij

Van links naar rechts:

  • Foto uitnodiging van Tijs en Toosje
  • Een van mijn favorieten, handgemaakt van papier, gevonden op Etsy.
  • Klassieke boerderij dieren door Fuif
  • Nog zo’n leuke van Etsy, helaas in het Engels, maar de tekst is erg leuk.

collage2boerderij

Van links naar rechts:

  • Nog een leuke van Tijs en Toosje.
  • Deze uitnodiging geeft mij heel veel inspiratie voor Studio Kisa, dus wie weet maak ik hier ooit een afgeleide versie van. Ik vond hem ook op Etsy, maar daar is hij helaas niet meer te koop. Toch wil ik hem hier graag laten zien, misschien geeft hij jou ook inspiratie om een eigen uitnodiging te maken.
  • Een tractor hoort er natuurlijk helemaal bij, deze vonden we hier
  • Bij Sisters in Wonderland vonden we deze leuke uitnodiging, je koopt hem in setjes van 8

45fdec5bb6d83ad1a0d6075621cc5dd9

De meest bijzondere uitnodiging die ik vond was toch wel deze, voor de eerste verjaardag van de tweeling Alice Kate & Gibson. Als je op de link klikt zie je nog veel meer foto’s van deze mooie uitnodiging. De varkentjes met feestmutsjes zijn echt te schattig.

Anne

One thought on “Je bent uitgenodigd op de boerderij

  1. Pingback: Wat was het leuk op de boerderij! | Hiep en Hoera

Geef een reactie

