Feestje in de soep: Ik zat te snotteren op de bank

imageDe dochter van Marieke uit Breda hield voor haar elfde verjaardag een slaapfeestje. Ze wilde daarbij ook een filmpje kijken. Hartstikke leuk idee, vond Marieke en ze installeerde zich toen het zover was samen met de vriendinnen van haar dochter voor de televisie. Popcorn erbij en kijken maar. Marieke: “Ik had dus niet gecheckt welke film ze had uitgekozen. Dat had ik beter wel kunnen doen…”

Let op spoiler alert! De film die er werd gekeken was Achtste Groepers Huilen Niet, een film over een meisje dat in groep acht kanker krijgt en daaraan overlijdt. Marieke: “Ik zat te brullen voor de televisie. Dat meisje ging dood! Ik had het niet meer. Het was zo erg dat de meisjes me moesten troosten! Ik kon alleen maar uitbrengen dat ik het zo erg vond.”

Gelukkig kent Mariekes dochter haar moeder langer dan vandaag en ze reageerde heel relaxed. Ze zei: “Maar mam, je wíst toch dat het niet goed afliep?”

“Niet dus. Dus mijn tip: check even wat voor film er gekeken wordt :)”

 

Als je dit leuk vond om te lezen, dan vind je dit waarschijnlijk ook heel leuk!

Wil jij ook je verhaal over een kinderfeestje dat niet helemaal liep zoals je van te voren gedacht had kwijt aan Hiep en Hoera? Mail dan naar: info@hiepenhoera1@gmail.com en Merike neemt contact met je op!

3 thoughts on “Feestje in de soep: Ik zat te snotteren op de bank

  1. Pingback: Feestje in de soep: We kruisten onze vingers en deden een schietgebedje | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Blogs met een gouden randje | Hiep en Hoera

  3. Pingback: Feestje in de soep: het vijfde wiel aan de wagen | Hiep en Hoera

Geef een reactie

