Recensie: uitdeelcadeautjes van Action

image

Foto: Hiep en Hoera

Al een paar keer liep ik er langs. Langs de doorzichtige doosjes met 24 uitdeelcadeautjes in het vak van de verjaardagsartikelen van de Action. De plastic cadeautjes, die me vooral deden denken aan vroeger, staarden me aan en riepen: koop me dan!

Vandaag ben ik gezwicht, want ik kon de vrolijke kleuren niet weerstaan. Maar goed, het gaat natuurlijk om de inhoud. Wat zit er precies in het doosje? Een tolletje (4), een plastic kikker (5), een frisbee (2) een hartje (6) en een balletje in een doolhof (2) en een omkeertol (5). Met die omkeertol had ik een beetje moeite, want ik snapte de bedoeling niet helemaal. Na een foto op Instagram (@hiepenhoera) geplaatst te hebben met de vraag: wat is dit?, kreeg ik een antwoord van De Kinderfeestwinkel in Amsterdam: ‘het is een omkeertol. Als je het goed doet, flipt ie op zijn steeltje.’ Ahhhh, oké! Dat heb ik geprobeerd, maar is nog steeds niet gelukt. Ik blijf oefenen.

Oké, doolhofje werkt, check. Springkikker springt, check, tolletje tolt, check en de frisbee vliegt ook. Check. Maar dan het hartje! Kan iemand mij vertellen waar het hartje voor dient? Het is geen armband, want daarvoor is de opening te klein.

Eindoordeel, superleuk, maar je moet wel het juiste cadeautje treffen. Tenzij je natuurlijk heel blij van een hartje wordt. Dan zijn ze allemaal even leuk.

Oja, de prijs: 2,99 euro.

Naschrift: Het zijn toch armbandjes. Ze passen toch om die kleine polsjes.

 

 

Geef een reactie

