Challenge: maak elke dag een verjaardagsitem uit Flow!

image

Iedere maand ploft weer een heerlijke editie van Flow op de deurmat. Dat doet mij als fan van dit creatieve en inspirerende blad natuurlijk elke keer weer plezier.

Zo ook afgelopen week: het Flow Poster- & Kaartenboek met posters, kaarten en vellen inpakpapier werd afgeleverd en meteen kwam een ontzettend leuk idee op: waarom ga ik geen challenge aan? Wat dat inhoudt? Wel, ik maak komende week elke dag een verjaardagsitem van iets uit het allerlaatste Flowboek. Dus bijvoorbeeld: een slinger, een taarttopper, prikkertjes… Zolang er elke dag maar iets is en het gemaakt wordt van het papier uit de Flow!

Ik ben heel benieuwd waar de komende vijf dagen mij brengen!

Merike

Oja, mocht je nog ideeën hebben: ik sta er uiteraard voor open!

Geef een reactie

