Dag 2 #Flowchallenge: een dubbelzijdig beplakte slinger van posterpapier

image

Foto: Merike Woning

Wat is dit leuk! Laat dag twee maar komen, dacht ik vanochtend toen ik wakker werd! Een mooie dag om een slinger te maken. Ik had nog kartonnetjes in de vorm van een slinger liggen (van Action) dat er zo uit zag:

image

Dat zou als vorm dienen waar ik de poster op zou plakken. Ook bedacht ik me dat het wel aardig zou zijn twee verschillende ontwerpen te maken: een voor en een achterkant. Ik koos voor een printje met klaproosjes en voor een met superleuke zwart-wit-tekening (ontwerp Micha Pijnaker). De achterkant van het ontwerp is trouwens ook heel leuk, dus besloot ik die te verwerken in de ponsbloemetjes. Met een pons maakte ik bloemvormpjes en met een meetlat maakte ik stroken om zo wat verschil in ontwerp op de verschillende vlaggetjes te krijgen.

Toen alle acht vlaggetjes beplakt waren kon ik de boel aan elkaar rijgen en er een slinger van maken. Voila het resultaat:

 

image

Foto: Merike Woning

 

 

 

One thought on “Dag 2 #Flowchallenge: een dubbelzijdig beplakte slinger van posterpapier

  1. Pingback: Dag #5 Flowchallenge: de verjaardagsmuts | Hiep en Hoera

Geef een reactie

