Dag #3 Flowchallenge: een caketopper

image

Foto: Merike Woning

Het is alweer dag drie van de challengeweek! Vanochtend besloot ik dat te vieren met een caketopper. Maar hoe dan? Toen ik de Flow opende zag ik een heel schattig envelopje met verschillende getekende gebreide truien in verschillende maten.

image

Aha, als ik die zou uitknippen en aan elkaar zou verbinden zou ik daar een heel leuke caketopper van kunnen maken. En dus begon ik te knippen, wat nog best een priegelwerkje was. Maar goed, hoe kreeg ik toen de truitjes op een fatsoenlijke manier aan het naaigaren? Met confetti uit de perforator, natuurlijk. Daar plakte ik lijm op, dan het draad en dat geheel op de achterkant van de truitjes.

De grotere truien plakte ik op de gele papieren rietjes die ik nog had liggen en goed dienst kunnen doen als ‘houder’ van de caketopper.

En dan wordt dit het resultaat! Superleuk, al zeg ik het zelf!

image

Ik vind dit leuk om te doen! Ik zou nog jaren door kunnen gaan, jammer dat m’n Flow steeds meer slinkt.

Tot morgen!

Merike

One thought on “Dag #3 Flowchallenge: een caketopper

  1. Pingback: Dag #5 Flowchallenge: de verjaardagsmuts | Hiep en Hoera

Geef een reactie

