Dag #4: Flowchallenge: feestelijke prikkers

image

Foto: Merike Woning

Oké, dag vier ging niet zonder slag of stoot. Ik had mijn dag een beetje te vol gepland. Twee vriendinnen op bezoek (niet gelijktijdig), naar het strand en dan ook nog iets leuks bedenken voor de challenge. En ik zat ook nog in mijn maag met een aantal zwart-wit foto’s uit Flow waar ik ook echt wat mee moest doen. Vond ik. Ze zijn prachtig, maar zwart-wit zijn nou niet meteen kleuren waarbij je aan een feestje denkt. Kijk maar.

image

Foto uit Flow

Maar onder druk presteer je het best zo placht men te zeggen, dus ik bedacht me dat het wel heel leuk zou zijn om feestelijke prikkers te maken. En omdat er op een van de foto’s vrouwen staan die cricket spelen, bedacht ik me dat deze foto  wel heel leuk in het thema Sport & Spel past. Twee vliegen in een klap.

Daarna was het gauw gepiept. Met een pons maakte ik bloemvormpjes, precies om de gezichtjes van de vrouwen heen en op de achterkant ponste ik de cricketbal met een poortje of de cricketstok zelf (wel zorgde ik ervoor dat precies de cricktetbal bij de juiste vrouw geplakt werd (detail!). Ik plakte ze om een prikker en klaar is keer.

image

Foto: Merike Woning

Nog een dagje en dan is de Flowchallenge alweer voorbij. Even nadenken over een klapstuk. Tot morgen!

Merike

 

 

One thought on “Dag #4: Flowchallenge: feestelijke prikkers

  1. Pingback: Dag #5 Flowchallenge: de verjaardagsmuts | Hiep en Hoera

Geef een reactie

