Kom op mijn feestje als je durft!

uitnodiging-kinderfeest-monster-1Kaartje2go

Toen we dit thema een paar maanden geleden bedachten kon ik eigenlijk al bijna niet wachten tot het eindelijk begon. Met twee jongens waarvan vooral de jongste echt dol is op griezelen hebben we natuurlijk een hoop spannende dingen in huis. En nu heb ik een luxeprobleem, want ik ben duidelijk niet de enige die dit thema geweldig vind.Keuzestress dus. Er zijn namelijk zoveel leuke dingen die ik met jullie wil delen dat ik haast niet weet waar ik moet beginnen. En als ik niet meer weet waar ik moet beginnen dan val ik het liefst terug op waar een feestje mee begint en dat is natuurlijk de uitnodiging. Ik heb de leukste ideeën bij elkaar gezocht. Deze keer geen persoonlijke DIY, maar wel heel veel linkjes waar je de leukste zelfmakers kunt vinden.

origami_dinosaur_invite_600Deze vonden we hier en werd gemaakt door Lisa Tilse

vleermuisHeel simpel, maar zo leuk deze vonden we op make it cozee

Monster-Invitations.jpg Ga ik absoluut zelf een keer proberen, we vonden ze hier

Meer ideeën nodig? We hebben een bord samengesteld op Pinterest.

Toch geen zin om zelf iets te knutselen? Ik vond ook nog hele leuke uitnodigingen die kant en klaar te koop zijn.

collage

  1. Paperettiquette
  2. Kaartje2go
  3. Jcoinvitations
  4. Hippe traktaties
  5. Leuk idee
  6. Kaarte2go
  7. Kaartje versturen
  8. MeriMeri

Anne

Bewaren

One thought on “Kom op mijn feestje als je durft!

  1. Pingback: Spannende feestjes | Hiep en Hoera

Geef een reactie

