Durf te stempelen!

schermafbeelding-2016-10-26-om-15-18-26

Zou je jezelf voor willen stellen?
Natuurlijk! Ik ben Wivine van ’t Hof, creatief, nooit stilzittend en vrolijk. Ik ben getrouwd en trotse moeder van baby Elize. En ik woon in Barendrecht, onder de rook van Rotterdam! Sinds 1 juli 2014 ben ik eigenaar van Durftestempelen! (voorheen Moosmade). Naast Durftestempelen ben ik ook eigenaar van Durf te strijken, het bonte schaap en de bonte mier.
Hoe ben je op het idee gekomen voor de webshop?
Durftestempelen voorheen Moosmade bestond al en werd gerund door Monique, op een goed moment wilde zij de shop verkopen en ik heb altijd een zwak gehad voor stempels en andere diy’s dus toen heb ik Moosmade overgenomen en de naam veranderd in Durf te stempelen.

verjaardag-4
Wat voor stempels verkoop je? En heb je ook nog andere producten in je shop?
Ik verkoop voornamelijk ‘collectie’ stempels, deze stempels zijn ontworpen door grafisch ontwerpers. Daarnaast maak ik ook stempels van bedrijfslogo’s, kindernamen, trouwinitialen etc. op bestelling. En in de shop zijn ook kaarten, inkt en posters verkrijgbaar. Ik verkoop ook hele leuke aftelkaarten met een stempel, zo kan je kindje bijvoorbeeld aftellen naar zijn/haar verjaardag door elke dag een stempeltje op de speciale kaart te zetten. Naast verjaardagen zijn ze er ook voor andere gelegenheden.

Schermafbeelding 2016-10-26 om 15.19.03.png

Stempels zijn natuurlijk hartstikke leuk als verjaardagscadeautje, hoe zou jij zo’n cadeau samenstellen?
Zeker, mijn voorkeur gaat altijd uit naar een stempel die leuk bij de jarige past met bijpassende inkt. Alles wordt als cadeautje ingepakt, dus super leuk om te geven!

hieperdepiep-hoera
Heb je nog tips en tricks over hoe je ze het beste kunt gebruiken? (moet je bijvoorbeeld hard drukken of juist zacht, dat lijkt per stempel te verschillen)
Veel klanten drukken de stempel hard op het inktkussen, niet doen! Het mooiste resultaat krijg je als je het kussen op de stempel drukt, dan is de inkt niet zo dik.
Met stempels kun je natuurlijk heel leuk zelf uitnodigingen maken, heb je hier ideeën over? Welke stempels uit jouw shop zijn hiervoor het meest geschikt? 
Best veel eigenlijk!
Mijn favorieten!
uitnodigingsstempels.jpg

Tenslotte zijn we erg nieuwsgierig wat je persoonlijke favorieten zijn.

Eigenlijk vind ik alle stempels leuk, een aantal favorieten:

favorieten collage.jpg

Geef een reactie

