Style my party, je feestje door de brievenbus

picmonkey-collage
In onze zoektocht naar leuke traktaties bij ons monsterthema kwamen we style my party tegen, een webshop die de styling van kinderfeestjes op een hele bijzondere manier aanpakt. En origineel daar houden wij van bij Hiep en Hoera, hoog tijd om nader kennis te maken.
Wie is de persoon achter style my party?
Hoi! Ik ben Marloes Groenewegen uit Schipluiden. Ik ben een bezig bijtje dat houdt van dansen, toneel spelen, illustreren, fotograferen, bakken van muffins, cupcakes en taart.
Hoe ben je op het idee voor style my party gekomen?
Mijn moeder organiseerde vroeger hele leuke zelfbedachte kinderfeestjes bij ons thuis. Ik kan me nog veel van de feestjes herinneren die zij voor ons organiseerde toen ik klein was; uniek omdat zij ze zelf bedacht! Niet iedereen heeft de tijd of tools om zelf uitgebreide feestjes te bedenken en te ontwerpen, en altijd maar dat standaard setje bekertjes en bordjes uit de grote winkelketens is saai.
Ik raakte geïnspireerd om zelf originele themafeestjes en traktaties te gaan ontwerpen, die net even anders zijn. Met mijn ideeën wil ik het voor iedereen mogelijk maken om originele feestjes te organiseren.
collage2
Hoe werkt het precies?
In de shop heb ik twee soorten producten: Printbare en kant & klaar producten.
De printbare producten kan je van de website downloaden, zelf thuis uitprinten en -knippen. Er zit een duidelijke uitleg bij hoe je dat moet doen en wat je nodig hebt.
De kant & klaar producten heb ik al voor je geprint en uitgesneden. Die krijg je opgestuurd.
Welke producten verkoop je?
Er zijn uitnodigingen, uitdeeldoosjes, vlaggetjes en leuke prikkers voor een aantal kinderfeest thema’s, zoals een indianenfeest, het monsterfeest, een griezelfeest en het ballerinafeest. Daarnaast zijn er ook diverse traktaties, kleurplaten, cadeau enveloppen en is er bijvoorbeeld ook thema versiering voor halloween en sinterklaas.
Nieuw is een “feestje in je brievenbus“, een brievenbusdoos vol met thema feestversiering waarmee je binnen no-time een mooi en uniek versierd kinderfeest neerzet.
 
collage
Waar haal je je inspiratie vandaan?
Natuurlijk zie ik veel ideeën op Pinterest en diverse feest-gerelateerde blogs waardoor ik soms geïnspireerd raak. Ook een tripje naar de winkels kan goede inspiratie opleveren. Maar ik krijg ook heel vaak goede ideeën wanneer ik juist iets doe wat niet zo direct met feestjes te maken heeft, zoals bladeren door een woonmagazine, een film of gewoon een wandeling. Eigenlijk krijg ik best veel ideeën als ik er juist niet mee bezig ben! Ik word ook weleens wakker met een idee, dan moet ik het echt even opschrijven anders kom ik echt niet meer in slaap, haha!
Welk thema wordt het meest gekozen?
Het Ballerina Beauty’s thema is erg populair als traktatie, maar de winnaar is het Monster Madness feest.
feesttafel
Wat is je persoonlijke favoriet?
Dat is een lastige vraag! Ik vind alle ontwerpen die ik maak natuurlijk mooi, anders zou ik ze niet in de shop zetten. Als ik echt moet kiezen dan is het denk ik toch het monsterfeest, omdat ik daar een aardige serie illustraties van heb uitgewerkt waar de monsters diverse avonturen beleven, zoals op de kleurplaten uit het kleurboekje en de muurposters/placemats. De monsters zijn daardoor voor mij meer tot leven gekomen. Het is voor mij ook het eerste thema dat ik ontworpen heb.
uitnodigingen
Ons thema is momenteel monsters, griezels en andere spannende dingen, heb je ontwerpen die daar bij passen?
Het Monster madness thema sluit hier helemaal bij aan, de grappige monsters in dit ontwerp zijn kleurrijk en vrolijk. Met de monster tags kan je bijvoorbeeld flesjes of pakjes drinken versieren. Of je maakt er leuke cupcake toppers van en trakteert monster cakejes! Als je een monster kinderfeest geeft heb ik uitnodigingen, slingers, posters en monster-diploma’s.
Daarnaast is er ook nog het Fright night griezelfeest thema met wikkels voor om cakejes, diploma’s, een kijkdoos knutselpakket en een slinger. In dit ontwerp zitten nog spannendere monsters, zoals een mummie, vampier, spoken en heksen.
Dus ben je op zoek naar een originele aankleding van je feestje kijk dan zeker eens bij style my party, want aan alle onderdelen is gedacht.
One thought on “Style my party, je feestje door de brievenbus

  1. Pingback: Spannende feestjes | Hiep en Hoera

Geef een reactie

