Gastbloggers vieren met ons feest!

De hele week staat Hiep en Hoera in het teken van haar eerste verjaardag. En dat feestje kunnen we natuurlijk niet vieren zonder onze fantastische gastbloggers in het zonnetje te zetten. Al het hele jaar geven ze ons de beste tips en leukste ideeën. We waren dan ook erg benieuwd wat ze met het thema één zouden doen. Dus ben je nog op zoek naar de allerbeste cadeautips, wil je graag weten welk blog je op Hiep en Hoera absoluut gelezen moet hebben of ben je nieuwsgierig naar wat zij vinden dat we komend jaar moeten gaan doen lees dan snel verder.

collage-sien-en-co

Geef één gouden knutseltip:
Mijn gouden knutsel tip is zorg dat je een knutselmand hebt waarin je alles waarmee geknutseld kan worden bewaard. Denk dan bijvoorbeeld aan wc rollen, hak potjes, flessen, oude knopen, enkele sokken. Deze dingen worden vaak weggegooid terwijl kinderen daar juist de mooiste dingen mee kunnen maken!

Noem één favoriet verjaardagscadeau uit je winkel Sien en co:
Mijn persoonlijke favoriet uit de webwinkel van Sien en Co is op dit moment wel de Foam en Silk klei. Deze klei is geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar en je kunt er heel veel leuke dingen mee maken.

En één persoonlijke favoriet, wat geef je zelf het liefst aan een jarige?
Kinderen krijgen tegenwoordig zo veel speelgoed. Daarom geef ik graag, naast een gaaf knutselpakket natuurlijk, een leuk leesboek. Eén van mijn favorieten zijn wel de avonturenboeken van Circus Patz.

Heb je één tip voor ons voor komend jaar, welk thema zou je bijvoorbeeld graag zien?
Sprookjes! Ik weet nu al wat ik dan ga knutselen 🙂

Wat vond je de leukste blog op Hiep en Hoera het afgelopen jaar?
Ik vond de feestjes over de grens blogs altijd erg leuk om te lezen.

collage-zelftraktaties-maken

Geef één gouden traktatietip
Keep it simple! Maak een traktatie waar je achter staat, ben je niet zo handig? Waag je dan niet aan ingewikkelde knutsels.
Bovendien is het geen wedstrijd tussen moeders onderling wie de mooiste traktatie maakt, blijf dicht bij jezelf en maak een traktatie wat binnen jullie budget past.

Noem één favoriet verjaardagscadeau uit je eigen winkel
Wij hebben geen cadeaus maar ik heb wel een favoriete traktatie.
Op dit moment zijn het de indianen prikkers.

En één persoonlijke favoriet, wat geef je het liefst aan een jarige?
Het liefst geef ik een passend cadeau  (geen cadeaubon of geld), meestal maak ik er iets bij wat bij de persoon past, zoals bijvoorbeeld een zelf gemaakt snoepboeket van drop, chocolade of nootjes.

Heb je één tip voor ons voor komend jaar, welk thema zou je bijvoorbeeld graag zien?
Ik zou graag het thema liefde/valentijn zien.

Wat vond je de leukste blog op Hiep en Hoera het afgelopen jaar?
De cadeautips van Marian van Mijn Gekkegeit.

nieuwe-collage

Geef één gouden tip voor een boekcadeau: 
Het beste recept voor een goed geslaagd boekcadeau is iets persoonlijks weten over de jarige (een lievelingsdier, een hobby) en daarmee naar je favoriete boekhandelaar. Die selecteert uit al het moois bij jouw verhaal dan het mooiste, beste of leukste boek – meestal een paar, zodat het nog moeilijk wordt te kiezen!

Noem één favoriet verjaardagscadeau uit je eigen winkel
Mijn favoriet is op dit moment het prachtige versjesboek  Kom je
verdwalen van Lotte van Dijck

En één persoonlijke favoriet, wat geef je het liefst aan een jarige?
Mijn favoriete boekje om weg te geven aan pasgeboren baby’s en jarige peuters is Mijn Dromen van Xavier Deneux – prachtig grafisch zwart-wit, met rode accenten en glow-in-the-dark elementen.

Heb je één tip voor ons voor komend jaar, welk thema zou je bijvoorbeeld graag zien? Grafische vormen, de tuin, kermis, zee..?

Wat vond je de leukste blog op Hiep en Hoera het afgelopen jaar.
De knutsel met papier om bloemen en een bloemenslinger te maken vond ik super. Ben zelf best handig maar zou er niet opgekomen zijn, en zo’n leuk resultaat!

collage-gekkegeit

Geef één gouden cadeautip:
Qixels turbo spray

Noem één favoriet verjaardagscadeau van mijn gekke geit:
Een vraag per dag

En één persoonlijke favoriet, wat geef je het liefst aan een jarige?
Toet- en taartkalender

Heb je één tip voor ons voor komend jaar, welk thema zou je bijvoorbeeld graag zien?
Cadeautjes bijvoorbeeld met een thema. Minions, vlinders, cupcakes, kerst, piraten, cadeautjes op kleur etc…

Wat vond je de leukste blog op Hiep en Hoera het afgelopen jaar?
Ik vind de de site super en zie dat jullie elke keer weer groeien. De feestverhalen waren altijd leuk om te lezen  De knutsel verhalen vond ik ook leuk. Monsterlijk trakteren vond ik erg leuk.

Wat een leuke antwoorden! Wij hebben alvast een boel nieuwe inspiratie opgedaan voor het tweede jaar Hiep en Hoera!

Merike & Anne

Geef een reactie

