Jullie hebben gekozen: dit wordt de nieuwe rubriek!

img_3207Op de laatste dag van onze feestweek (1-jarig bestaan!) vroegen we jullie in welke NIEUWE rubriek jullie zin hebben. De keuzes: Het verjaardagskaartje van de maand,  Merike bakt een taart (terwijl ze dat niet kan) of vertel ons over je favoriete verjaardagsfoto van vroeger. We zetten de vraag uit op Twitter, Facebook en Instagram.

Een greep uit de reacties: ‘Ik snap dat je niet kunt kiezen! Uuuh… als ik MOET kiezen, nummer 1 en 3’; ‘Waarom kiezen? Ik wil ze alledrie ‘; ‘Ik zeg taart’; ‘Ik ga voor 2!’ Op Twitter zetten we een polletje uit en daar was de uitslag overduidelijk! En ook op het blog werd er gereageerd:’Alle drie lijken ze mij leuk. Als ik moet kiezen dan het taartje van Merike🙂

Bedankt voor al jullie reacties! Na alle stemmen geteld te hebben, is de nieuwe rubriek geworden (tromgeroffel): Merike bakt een taart (terwijl ze dat niet kan). Jihoe!

Iedere maand moet Merike dus een lekkere taart op tafel zetten. Het liefst eentje die ook nog leuk is om op een verjaardagsfeest te presenteren. Dat wordt nog wat, want tot nu toe mislukte werkelijk alles.

En daarom heb ik jullie hulp nodig! Heb jij misschien een recept dat altijd slaagt, laat het me dan weten, want ik kan het heel goed gebruiken!

Tot de volgende taart!

One thought on “Jullie hebben gekozen: dit wordt de nieuwe rubriek!

  1. Pingback: Taartbakken: wat kan er nou misgaan met een yoghurttaart? | Hiep en Hoera

Geef een reactie

