Gefeliciteerd Noor en een gelukkig nieuwjaar!

img_4363Na een Sinterklaas- en Kerstkind hebben we nu een Nieuwjaarskindje. Mama Linda vertelt over haar twee-jarige dochter  Noor die op 1 januari ter wereld kwam!

Hoi, mijn naam is Linda Visser en ik woon samen met mijn man en drie kinderen in Sprang-Capelle. Onze derde dochter is geboren op 1-1-2015, de uitgerekende datum was 23 dec, dus daar zijn we een stukje overheen gegaan.

Richting de kerstdagen werd het natuurlijk wel spannend. Maar ik voelde mezelf
nog prima dus hoopte dat ze geboren werd tussen Kerst en nieuwjaar! Maar ook dit gebeurde niet, op oudjaarsdag ben ik op controle geweest en toen was er nog geen reden om te blijven. We zouden zelfs een afspraak maken voor twee dagen later! Maar om elf uur in de avond begonnen de weeën… En om half zes in de ochtend is Noor geboren!

1 Januari is een erg bijzondere datum. Het voordeel is dat je de verjaardag gewoon kunt vieren en iedereen elkaar nieuwjaar kan wensen!

Wij vieren de verjaardagen van alle drie de meiden samen omdat ze in korte tijd alle drie jarig zijn. Onze andere twee dochters Fleur en Mare zijn namelijk 3 dec en 29 januari jarig!

Het nadeel zal op latere leeftijd voor Noor komen. Ik weet niet of ze er last van gaat krijgen, maar ik denk dat het een lastige dag is om deze dag met je vrienden te vieren. Aan de andere kant kan juist ook erg gezellig zijn om het altijd om deze dag te blijven vieren.

Als je dit een leuk verhaal vindt, vind je het misschien ook leuk om het verhaal van Siem te lezen. Hij is een Sintkind! Klik hier.

 

One thought on “Gefeliciteerd Noor en een gelukkig nieuwjaar!

  1. Pingback: Jarig met Sinterklaas: extra aandacht van Sint en Piet! | Hiep en Hoera

Geef een reactie

