Bunchems is hot! MijnGekkegeit geeft korting!

bunchems-voedselset-2Afgelopen weekend was ik samen met mijn zoon in een speelgoedwinkel. We doolden wat rond en opeens greep hij naar een stapel klitterballetjes die op een hoekje uitgestald lagen. We speelden er even mee en konden er de leukste creaties van bouwen. We moesten door, maar ik dacht wel: even onthouden!

Vlak daarna zag ik een Instagramfoto van onze gastblogger Marian van MijnGekkegeit met diezelfde balletjes. Daar waren ze weer en ze hadden een naam: Bunchems! Ik appte Marian die mij wist te vertellen dat ze een echte rage zijn en dat ze speciaal voor ons een kortingscode had aangemaakt. Hoe tof!

Maar voordat we die weggeven eerst even: wat zij Bunchems precies?  Marian: “Bunchems zijn kleurrijke balletjes die aan elkaar blijven haken. Met de Bunchems kun je allerlei figuren maken: poppetjes, dieren, monsters. Maak alles wat je maar kunt bedenken en breng je 3D creatie tot leven met de accessoires. Trek de balletjes weer los en begin opnieuw!  Wanneer je klaar bent, ruim je de bolletjes weer op voor de volgende keer. Ze zijn te koop in verschillende sets en er is zelfs een glow in the dark versie.”

bunchems-voedselset-3

Een ding nog: gebruik de Bunchems alleen samen met andere Bunchems en niet om bijvoorbeeld je haar mee te versieren.

En dan nu de kortingscode van Mijn Gekkegeit: met code bunchems krijg je 10% korting t/m 31 januari 2017. Check hier de verschillende sets en bestel!

Superbedankt Marian!

Geef een reactie

