Happily ever after deco

hiep en hoera food toppers

Op zoek naar inspiratie voor ons droomland thema kwam ik terecht bij happily ever after deco. Deze prachtige webwinkel ademt zo’n dromerige sfeer uit dat hij absoluut niet mocht ontbreken dit thema.

Wie is het gezicht achter happily ever after deco?

Ik ben Anique 29 jaar (help bijna 30). Ik woon samen met mijn vriend Ruud en onze twee kindjes Elise (3) en Sem (2) in Eijsden, helemaal in het zuiden van het land. Ik werk momenteel fulltime thuis aan de webshop. Super fijn om veel thuis te kunnen zijn bij de kindjes.

 

Hoe ben je op het idee voor happily ever after deco gekomen?

Tijdens mijn zwangerschap vond ik het leuk om op zoek te gaan naar stijlvolle feestversiering die niet zomaar op iedere hoek van de straat verkrijgbaar was. Pinterest staat vol met zoveel leuke ideeën maar heel veel producten zijn in Nederland niet verkrijgbaar. Het bracht mij op het idee om een webshop te beginnen. Naast de versieringen vond ik het leuk om ook cadeautjes te verkopen. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een online kids conceptstore. Momenteel zijn we ook druk bezig met het openen van een stenen winkel, Confetti kids conceptstore en family cafe, in het centrum van Maastricht. Het is echt zo gaaf dat Happily zo’n succes is geworden waardoor we dit kunnen doen, daar ben ik echt heel dankbaar voor!

Waar haal je je inspiratie vandaan?

Social media is toch nog steeds een grote inspiratiebron. Ik ben echt een paar uur per dag bezig op social media. Ik vind het vooral leuk om te kijken wat er buiten Europa populair is. In Australië bijvoorbeeld zijn ze vaak net iets eerder met de nieuwste trends! Beurzen zijn ook altijd heel inspiratievol en super leuk om daar de nieuwe collecties te bekijken.

hiep en hoera letter banner

Wat is/zijn de populairste artikelen in je webshop?

Op het gebied van feestversiering doen de letterbanners van A little lovely company het nog steeds heel goed! Ze zijn natuurlijk ook super leuk om een kinderkamer mee te versieren. De ballonnen met confetti print doen het ook heel goed!

hier en hoera cijfer ballon

Wat is je persoonlijke favoriet?

De cijferballonnen met tassels vind ik echt super tof! Ze zijn 1 meter groot, je hebt daardoor meteen een eye-catcher op je feestje. De tassels maken de ballon extra feestelijk en
helemaal af!

hier en hoera ster singer

Ons thema is droomland, als je een droom(land) feestje zou geven hoe zou je dit dan aankleden?

Ik zou kiezen voor de gouden sterrenslinger in combinatie met de gouden ster food toppers. De food toppers zijn leuke prikkertjes om het lekkers op tafel mee te versieren. De gouden sterretjes mogen natuurlijk niet ontbreken! Ik zou het combineren met onze eenhoorn servetten en ballonnen. Eenhoorns zijn super hip en passen ook heel goed bij dit thema! De vrolijke ballonnen toveren bij iedereen een glimlach op het gezicht. We hebben trouwens ook toffe slingers en bordjes van deze eenhoorn collectie.

hiep en hoera eenhoorn slingers

Wil jij ook wegdromen bij de prachtige spulletjes van Anique? Neem dan snel een kijkje in haar mooie winkel.

Anne

Geef een reactie

