Maak je eigen photobooth: De brillen

IMG_6887Ik vind een photobooth superleuk. Lekker gekke bekken trekken in een hokje en dan allemaal rare dingen op je hoofd en tegen je hoofd plakken. Plezier gegarandeerd. Helemaal leuk vind ik het als het fotohokje zelfgemaakt is. En dat kan op zich natuurlijk vrij makkelijk. Helemaal als je ze maar één keer hoeft te gebruiken voor een (kinder)feestje. Dus bedacht ik me dat dat wel een leuk project zou zijn voor dit thema. Eentje in ‘in de tuin’ sferen. Vandaag begin ik met de props: de brillen.

Oja, bij een feestje hoef je de booth en de brillen natuurlijk niet vooraf af te hebben. Je kunt ’t ook maken met de kinderen en het als activiteit inplannen. Dat gezegd hebbende: wat hebben we nodig?

  • Witte papieren brillen (gekocht bij de Action)
  • Viltstiften
  • Gekleurd papier (vouwblaadjes of papier uit bijvoorbeeld Flow)
  • En al het knutselmateriaal waar je bloemen van kunt maken)

Omdat ik het bloemetjespapier uit Flow zo leuk vond besloot ik dat op de bril te plakken. Daarbij zaten er in dezelfde stijl ook een aantal kartonnen kaartjes met bloemetjes en vogeltjes. Helemaal mijn ding. Dat knipte en plakte ik op elkaar en voila. Een superleuke bril!

Ook besloot ik er eentje old-school met stiften te gaan maken. Heerlijk om weer even los te gaan met allerlei verschillende bloemen en blaadjes die in mijn hoofd opkwamen.

IMG_6899

Ik denk dat ik de komende dagen nog een bril ga maken. Ik heb namelijk nog een heerlijke vlinderbril liggen! En natuurlijk maak ik ook nog de booth! Dus… stay tuned!

Merike

 

 

2 thoughts on “Maak je eigen photobooth: De brillen

  1. Pingback: Maak je eigen photobooth: de booth | Hiep en Hoera

  2. Pingback: Feestjes in de tuin | Hiep en Hoera

Geef een reactie

