A lot of Happiness: omdat we zo veel mogelijk happiness willen verspreiden!

Een paar jaar geleden leerde ik Meta persoonlijk kennen en haar zonnige persoonlijkheid en prachtige producten brengen zoveel warmte en vrolijkheid dat ze dit thema absoluut niet mocht ontbreken. Ik laat haar dan ook graag zelf aan het woord:

meta aloh vettt.jpg

Hallo! Mijn naam is Meta. Ik woon en werk in Hengelo, ben (pleeg)moeder van 2 toffe meiden, vriendin van mijn vriend, mezelf, gastouder en eigenaar van A lot of Happiness. Ik kan maar moeilijk lang stilzitten, ik ben graag bezig met van alles. Zo is A lot of Happiness ook ontstaan,ik maakte regelmatig persoonlijke cadeautjes voor vrienden en familie.
Naamslingers, fotoalbums, dekentjes, oppasschriften en nog meer… met of zonder naam en in de favoriete kleuren van de ontvanger. Daar werd elke keer zo enthousiast op gereageerd en er kwamen steeds meer bestellingen binnen via via. Het werd op een gegeven moment hoog tijd om alle mogelijkheden en al het moois op één plek te verzamelen zodat iedereen zelf kon kijken en kiezen: een webshop!

full35487153

Ik ben in 2009 begonnen met een andere naam: ‘handmadebymeet’, die naam vond ik heel logisch. Handgemaakt door Meet, de meeste mensen noemen me Meet, vandaar. Alleen vergisten veel mensen zich met het uitspreken van die naam, dus werd het ‘handmade&happy’. Dat werkte beter.
Na een paar jaar groeide de webshop zo hard dat ik elke week nogal wat tijd tekort had om naast al het andere ook alle leuke opdrachten te maken en ben ik gaan samenwerken met een collega, daar komt de naam ‘A lot of Happiness’ vandaan. A lot of Happiness omdat we zo veel mogelijk happiness willen verspreiden! Om mensen te verrassen, blij te maken, aandacht te geven en op te vrolijken. Alles in de wereld gaat tegenwoordig zo snel, afstandelijk,met massaproductie en haast zonder na te denken. Met A lot of Happiness willen we juist het tegenovergestelde doen en met aandacht voor elkaar, persoonlijk contact en vakwerk tot een cadeau komen dat bij iemand past om te geven èn om te ontvangen.

IMG_20161129_110425

Inmiddels heeft de collega een nieuwe carrière, ben ik minder gaan werken als gastouder en werk ik weer alleen aan A lot of Happiness met af en toe hulp van wat reddende engeltjes bij hele drukke tijden. Ik heb de ideale combinatie van het werken met kinderen, als gastouder, en werken aan A lot of Happiness gevonden. And I love it!

Inmiddels is A lot of Happiness veel meer dan de handgemaakte,persoonlijke cadeautjes. Het assortiment wordt steeds groter en uitgebreid met werk van andere makers en leuke merken die allemaal A lot of Happiness brengen.

Het is heel leuk te zien dat bij vrijwel elke bestelling in de webshop ook een handgemaakt artikel zit. Handgemaakt door mij of een ander, met liefde en aandacht. En dat spreekt mensen aan. Dat er een puur, eerlijk produkt met plezier en liefde speciaal voor hun gemaakt wordt. En nog leuker, het zijn elke keer andere artikelen.

IMG_20170309_120140_049

Elke periode heeft zijn favorieten lijkt het wel, de ene maand zijn het veel punniknamen en oppasschriften met naam, dan opeens ben ik ontzettend druk met het maken van fotoalbums of worden er opeens veel baby’tjes geboren die natuurlijk warme voetjes willen, dan gaan er allemaal verschillende kleurtjes babyslofjes onderweg.

Ik vind zelf de combinatie van dat alles het allerleukst. Dat ik aan het werk mag met een persoonlijk cadeau en dat helemaal naar wens maak en mag opsturen naar de klant met in datzelfde pakket nog een item dat handgemaakt is door een collega en er ook gekozen is voor een artikel dat ik heb ingekocht omdat het past bij alle andere Happiness.

Ik sta alle bestellingen altijd met een grote glimlach in te pakken en zou willen dat ik mee kon kijken bij het uitpakken om te zien of de Happiness haar werk doet!

alotofhappiness.nl (1)

Voor allerlei feestjes kan je moois om cadeau te geven vinden in de webshop en voor kinderfeestjes is het ook leuk om bijvoorbeeld een naamslinger mooi op te hangen. Ook kan je jouw eigen idee laten uitvoeren. Zo heb ik al eens traktatiezakjes met namen er op mogen maken voor een paar kinderen, daar kregen de gasten wat lekkers in mee naar huis na het feestje. En maak ik regelmatig vrolijke leeftijdkettingen. Voor verzoeken kan je altijd contact opnemen en dan overleggen we over de mogelijkheden.

Anne en Merike, leuk dat jullie meer wilden weten over A lot of
Happiness en bedankt voor de leuke vragen. Wil iemand nog meer weten,
vraag maar raak!

alotofhappiness.nl (2)

Geef een reactie

