Haken is hip! Check deze uilentasjes!

IMG_9610We kregen een foto van deze superleuke uilentasjes in onze inbox. Of we het leuk vonden er een blogje van te maken. Kijk, dat vinden we nou enig! En helemaal als het ook nog eens iets hips en happenings is. En laat haken dat nou zijn.

De maker van deze tasjes is Saskia, die ze maakte voor haar dochter die 8 jaar werd en ging trakteren. “Ik was een beetje aan het rondstruinen op Pinterest en toen ik deze zag, wist ik meteen dat wordt het. Ik haak namelijk in mijn vrije tijd heel veel en vond dit wel een leuke uitdaging.

Het tasje zelf haken viel nog wel mee, dat nam zo’n tien minuten in beslag. “Maar de oogjes en de neusjes haken, was nogal een gepriegel en het erop naaien helemaal. Uiteindelijk was ik toch nog wel een uur per tasje bezig. En twintig in totaal. Dus reken maar uit, haha.” Als de tasjes af zijn, kun je ze vullen met een doosje snoep, rozijntjes of Smarties. Dus eigenlijk voor alle leeftijden.

Om geen strijd tussen de kindjes te krijgen over de kleur van de tasjes heeft Saskia ze stuk voor stuk ingepakt.

Ook zin om deze te gaan haken: we hebben hier het patroon voor je. Veel plezier!

One thought on “Haken is hip! Check deze uilentasjes!

  1. Pingback: Een Monochroom feestje | Hiep en Hoera

Geef een reactie

