Nathalie schrijft in ons verjaardagsboekje

Unicorns and fairytales.jpg

Elke week vragen we een mamablogger in ons verjaardagsboekje te schrijven (een soort vriendenboekje over kinderfeestjes). Deze keer heeft Nathalie van de blog Unicorns & fairytales onze vragenlijst ingevuld:
Wie was de jarige job?
Mijn zoon Vince! Hij werd drie jaar.

Wanneer was het feestje? 
In de lente.

Hoeveel kinderen waren er uitgenodigd?
Tien. Dit waren kinderen van familie en vrienden.

Was het feestje thuis of ergens anders?
Ergens anders, in mijn school.

Waar gingen jullie naartoe en wat gingen jullie daar doen?
De kleuterafdeling heeft een grote speeltuin met zand en een grote grasvlakte.

Had het feestje een thema?
Circus // buitenspelen met allerlei leuke buitenspeelgoed: cricket, blikgooien, kegelen, zaklopen enz…

Hoe had je dit thema uitgewerkt?
Ik had overal spelletjes gezet waar de kinderen naartoe mochten. Binnenkort kan je alles op mijn blog lezen.

Hoe pakten jullie de cadeautjes uit?
Gewoon aan tafel, op een moment dat iedereen bij elkaar zat.

Wat was het favoriete cadeau?
Alles was leuk maar ik denk zijn microfoon. Die neemt zijn stem op en maakt muziek. DE MAX!

Wat was de leukste activiteit die jullie deden?
Alles eigenlijk, vooral gewoon de kinderen zien spelen.

Wat hebben jullie gegeten?
Taart, groentjes, popcorn en op het einde voor diegenen die wilden: frietjes!

Hoe vond je het feestje zelf?
Heel leuk. Je kind zien genieten is het beste dat er is.

Wat zou je volgende keer anders doen?
Ja, misschien eens in een binnenspeeltuin of kleinschaliger. Of misschien toch grootser. Geen idee, ik organiseer graag dus ik wacht af wat er op mijn pad komt.

Wat is jouw beste tip voor een geslaagd kinderfeestje?
Denk aan wat jouw kind leuk zou vinden en voorzie een PLAN B als het buiten te doen is want als het regent…. Ik heb ook gemerkt dat als er een speeltuin is dat dit het leukste is hahaha.

Geef een reactie

