Een avontuurlijk slaapfeestje van teepees and fun

Safari2

Al een aantal jaren kunnen vaders met hun kinderen in het weekend van vaderdag overnachten in dierenpark Amersfoort, je slaapt dan met je eigen tentje in het Dinobos en er zijn de hele avond hele leuke activiteiten (heb ik me laten vertellen, want moeders mogen alleen de volgende dag komen ontbijten). Een paar jaar geleden hebben mijn mannen zo’n bijzonder slaapfeestje meegemaakt en ze zijn er nog steeds wild enthousiast over.

Superleuk natuurlijk maar niet alle kinderen zijn rond vaderdag jarig (en voor een heel kinderfeestje wordt het misschien ook wel wat kostbaar). Wij vonden online een geweldig alternatief: de avontuurlijke slaapfeestjes van teepees and fun! Daar wilden we uiteraard veel meer over weten dus namen we contact op met Sonia van teepees and fun die ons er alles over kan vertellen.

Detail content Pack Deluxe

Wat houdt het avontuurlijke slaapfeestje precies in? wat wordt er allemaal door jullie verzorgd?
We organiseren teepee feestjes bij mensen thuis. We brengen alles mee dat nodig is om een “echte” safari te creëren.

Inbegrepen in de prijs:
• Teepee gepersonaliseerd met de naam van het kind
• Per kind, één matras, laken, kussen en individuele deken en allemaal hygiënisch gereinigd (we denken aan het milieu).
• kunstgras tapijt
• Voor elke thema hebben we verschillende dieren knuffels. Voor safari, hebben we een grote giraffe een leeuw, verschillende slangen, een krokodil, verschillende apen, en tarantula’s…
• Een kamp vuur
• Safari hoeden
• Opbouwen van de Teepees, decoratie, sfeervolle verlichting in combinatie met het gekozen thema

Content Pack deluxe safari.jpg

We hebben twee uitvoeringen, je kunt kiezen voor de basic versie of de Deluxe.
• Basic Pack bevat alle eerder genoemde + een slaapmasker en een kleine verrassing (per kind)
• Pack Deluxe bevat alle eerder genoemde in het Basic Pack + een complete set cadeautjes per kind (zie foto hierboven).

De Teepees zijn handgemaakt en eigen design, ook de plaatjes met namen en de slaapmaskers zijn handgemaakt.
We veel besteden aandacht aan details en we proberen altijd zoveel mogelijk het feestje te personaliseren met de favoriete kleuren van het jarige kind.
Voor hoeveel kinderen is het feestje? Kunnen er nog meer kinderen meedoen?
Het ideale aantal kinderen is  6 tot 8 , maar we kunnen wel tot 5 teepees ’s (10 kinderen) bouwen. Elke teepee is voor 2 kinderen. Voor 3 teepees hebben we minimumruimte van 5-6 meter nodig om ze mooi en comfortabel te bouwen.
Teepees worden altijd op de best mogelijke manier opgesteld volgens de ruimte die we hebben.

Voor welke leeftijden is het feest het meest geschikt?
Pyjama-feesten zijn altijd een succes, maar ik denk dat kinderen van 5 tot 11 jaar het meest genieten van dit feestje.
Is het feestje helemaal compleet, of moeten we zelf ook nog dingen toevoegen?
Het feestje is helemaal compleet, het brengen, opbouwen en ophalen van de teepee’s is allemaal inclusief de prijs. (misschien kunnen we wel een kopje koffie of thee krijgen bij het opbouwen 😉).

high tea 2

Naast het avontuurlijke slaapfeestje biedt je nog meer leuke dingen voor een kinderfeestje, zou je hier iets meer over willen vertellen?

Ja,natuurlijk! Naast het avontuurlijke slaapfeestje hebben we ook het romantische teepeefeestje en helemaal nieuw is het eenhoorn slaapfeestje.

Behalve slaapfeestjes kunnen we je ook helpen je feest helemaal compleet te maken. Zo kun je bij ons een bijvoorbeeld een fotocall & photobooth huren, met heel veel accessoires en 6 verschillende foam-pruiken in super leuke kleuren. Kinderen genieten van de fotocall door van zichzelf gekke foto’s te maken. Pruiken worden door ons gemaakt en zijn S-U-P-E-R leuk en unique!

Maar we kunnen ook workshops geven om de kinderen te helpen hun eigen pruik te maken. We nemen alle materialen mee die nodig zijn om de pruiken te maken en leggen uit hoe de pruiken gemaakt worden. Aan het eind van de dag mogen de kinderen hun eigen pruik voor altijd houden!

Ook werken we samen met “Cakes of Joy” en kunnen we een geweldige safaritaart of cupcakes aanbieden als je je feestje helemaal af wilt maken! (Natuurlijk is dit ook mogelijk voor de andere thema’s).

high tea 3

En alsof dat nog niet genoeg was bieden wij ook nog de mogelijkheid voor:
• Candy bar, een complete set met chocolade, donuts, popcorn, koekjes, limonade, snoepjes, allemaal gedecoreerd in de gekozen thema’s
• High tea, service high tea met pop cakes, donuts, koekjes, broodjes, tea en limonade.

Eigenlijk kun je het zo gek niet bedenken, vraag het ons en we zullen ons best doen om het mogelijk te maken, we houden van uitdagingen en gepersonaliseerde feestjes

Hoe ben je eigenlijk op het idee voor teepees and fun gekomen?

Ik heb twee dochters en ik vond het altijd leuk om logeerpartijen thuis te organiseren. Ik worstelde alleen altijd met de decoratie en het thema en ook was het lastig om genoeg matrassen en kussens te hebben.

Mijn kinderen hadden een kleine tent en ze vonden het altijd leuk om in de tent te slapen, ze speelden uren in de tent, dus ik dacht: waarom niet een slaapfeestje en het tentje combineren?

Ik hou erg van DIY en ik vind het altijd heel leuk om dingen zelf te maken, dus begon ik een teepee voor mijn dochters te bouwen en ik was op slag verliefd … Ik kon mezelf niet meer tegenhouden, en dat is hoe Teepees & Fun begon … na een idee en een droom.

SMH def

En heb je misschien nog een leuke anekdote over een feestje?

Ik blijf niet op de feestjes die ik organiseer, maar ik vind het elke keer leuk om de eerste reactie van het kind (en de moeder) te zien wanneer ze de kamer binnenkomen en alles is voorbereidt …. De gezichten die ik zie vertellen me alles wat ik moet weten, het is een mix tussen OMG, LOL, ik kan niet geloven!! Dit is zeker mijn motivatie en geeft me de beste energie.

Helemaal zin gekregen in zo’n prachtig verzorgd feestje? Neem dan snel een kijkje op de website van Teepees and fun.

Plaats een reactie